Jumaat, 6 Mei 2011

oh lelaki idaman


i sbnarnya x brapa suka org tls pasal kisah cinta ni tapi teringin pula wat n3 sal lelaki idaman aku (siapala insan itu).aku sbnarnya lum ada lelaki yg aku minat secara specifik..

tp br2 ni aku p 1 workshop (owner dia org cina)utk servis kreta..aku dtg tu tym waktu rehat tengarilah..bla smpai ja,tauke tu cakap pekerja dia tgh rehat(lunch)..dia suh tunggu..aku pun tunggulah dlm kreta..dlm 20 minit kdian,aku tengok pekerja2 tu sda siap lunch.drg pun smbung keja masing2..aku kluar dr kreta tp 1 org pun x layan ni.semua busy..(mntang2 aku jak pelanggan pompuan)

aku pun cari2 org tuk bertanya..tetiba aku nmpak 1 org budak (remajala tp mcm nmpak muda dr aku) duk dekat tangki air..baju dia nmpak bersih cikit..aku tnyalah mau servis kreta..dia tny pulak kwn dia yg brdekatan..aku pun heran knp dia x tau..tp abaikan.hehehe..

kwn dia tu pun bawaklah aku d bahagian servis..stlah bbrapa lama,kreta aku pun d servis ole 1 budak ni.aku pun duduk d kerusi yg x seberapa dkt kereta tu tunggu dia servis,smbil2 tgk mekanik2 tu wat kerja dorang.tetiba..

aku nmpak budak yg aku tny td,yang dekat tangki tu..emm,indahnya pemandangan.hehehe.. bukan apa,aku tengok dia tengah berwuduk rupanya..bagusnya budak ni.kerja kotor2 d workshop tp dia solat gak..sudahla kengkwan dia semua mcm rock sket..bos dia cina..workshop tu pulak semak..

inilah keadaan yg jarang aku temui..selalunya org x solat sbb alasan badan n pakaian kotor..pastu tempat pun kotor.byk alasan..tp x semua begitu..contohnya budak ni.inilah ciri2 lelaki idamanku.hehehe..klu aku nak kawen nnt,aku mau cari laki yg ada ciri ni.rajin solat! pastu x pemarah (cool ja) n penyayang.. n dia baik dgn family aku n of koslah ada kerja yg gajinya boleh menjamin keluarga kan..

   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Next Previous Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...