Sabtu, 14 Januari 2012

ALLY ISKANDAR vs FARAH LEE

assalamualaikum..
ally n farah
                                  
hari ni buka fb, nampak cer pasal ally iskandar pengacara tv3 tu mau kawen. memang before pun sudah dengar isu ni, yelah selepas beliau (formalnya) putus tunang dengan gadis melayu hari tu kan.. baca tajuk , kononnya dia akan berkahwin dengan gadis pilihan keluarga beliau. tapi just baca tajuk je. malas mau view.
 lepas buka notification, ada sorang kawan buat status dekat page sy. akceli, page tu adalah page untuk batch saya masa study di kolej dulu. slh sorang kawan saya buat status mengundang kami semua ke majlis perkahwinan adik dia d kuala terengganu. mula2 saya pun buat tatau ja sebab kita bukan kenal adik dia pun kan. lepas tu,terbaca komen kawan2 pasal adik dia ni kawen artis. so, saya pun tertanya2 gak siapa pulak lak artis tu kan.. ropa2nya nilah si ally iskandar tu. lepas tu barulah baca keseluruhan crita tu. alahai mudanya lagi budak farah tu. baru umur 23 (kawan saya tu 26) dan ally pulak 36 tahun. n kalau tak silap, diorang ni kazen kepada zizan raja lawak tu. tapi perkenalan diorang ni bukan sebab zizanlah tapi atas pilihan keluarga ally sendiri. baik budak farah ni. perjumpaan pertama diorang pun ditemani keluarga. itulah salah satu sebab c ally ni terpikat,katanya. anyway, tahniah pada mereka berdua n semoga berkekalan.

ini pic famili farah lee yang saya dapat dr google.tekalah yg mana 1 my fren tu.
                                             
p/s: walaupun diorang ni pki nama Lee,bukan cina tau..itu nama glamer dr nama bapa drg je tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Next Previous Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...