Selasa, 20 Disember 2011

antara benda gila yang pernah aku buat



                                                             assalamualaikum..
hari ni rasa mau kongsi pengalaman hidup pulak.. banyak sudah entry pasal pengetahuan.hee..
terpikir pulak mau share pasal benda-benda 'gila' yang aku pernah buat. kalau orang lain tidak rasa gila pun,tidak mengapa.okeylah antaranya..

1. melancong/ mengelilingi tanah semenanjung bertiga dengan adik dan kakak aku, tahun lalu. pandai2 sendiri jak. dari KL-melaka-johor-perlis-langkawi-kelantan-terengganu-pahang-KL

2.pernah berdating (tapi 3 kali jak tau, masa zaman kejahilan aku.hee..). dating kan haram
                                           

3.pernah bergaduh dengan sorang cina tomboi masa study dulu.hahaha.. ini paling gila sebab aku ni kan little girl yang kiut n ayu (ditokok tambah) tapi boleh gaduh dengan pompuan tomboi yang jual enfon. sbb dia macam tipu enfon kawan aku.hehehe.. aku siap ugut lagi tomboi tu. dan macam tidak percaya sebab tomboi tu kalah.hahaha.. (gaduh mulut jelah, kalau gaduh fizikal kompom aku kalah)
                  

4 ulasan:

  1. gila best melancong..yeah dating tak maoo lagi.gaduh ceh,ceh

    BalasPadam
  2. best tapi nasib tidak sesat.hahaha.. alhamdulillah.
    dating?skang taubat sudah.tidak mau lagi insya Allah.

    BalasPadam
  3. hihi ni btoi2 dh ckup giler kah.ngee

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada lg yg lebih gila gak.tpi ni antaranya.hehehe..

      Padam

Next Previous Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...