Sabtu, 9 April 2011

saya benci tandas duduk!!!!!


assalamualaikum..
hmm..mesti korang heran kan apsal en3 awal aku dah dimulakn ngn crita sal tandas@toilet@jamban kan????atau ada gak readers yg menyampah sbb awal2 dah crita sal benda kotor..tp ada pekdahnya gak n dijamin en3 ni x akn mengatakn sumtink yg kotor okeh?? sbb??????...... sebabnya aku pun xsuka crita camtu.nnt terbantut selera.klu terbantut selere,maka aku akn mnjadi kurus kering.hahaha.. eh,mengarut pla..

actually,aku dpt idea tls en3 ni tym dlm toilet gak.aku tgh dlm toilet tu,terpkr lak betapa aku bersyukur sbb my parents mau buat tandas cangkung d umh aku ni.klu tandas duduk,xtaulah..mesti aku jrg masuk.hahaha..then terigt pla ada 1 kisah x brapa lm dlu sal sorang pmpuan ni jatuh n luka d paha kerana toilet bowl (jenis duduklah ni) dia pecah.hai..camnalah org mau tlg dia tu?hihihi..
aku xsuka tandas duduk ni bkn apa,aku geli owh sbb kta kna ddk ats bowl dia tu.pdhal org gna utk b***k n sbg nya..uh,xrela i.nnt kan kotoran dia leh kna kta pla..nnt solat camna??? klu tndas tu kita2 1 family jak yg guna x apa jugak..klu public toilet,mcm2 spesis yg sudah guna.pastu spesis2 tu pla tah macam2 pnykit ada..STD lah,sifilis lah,hepatitislah..ringkasnya bermacam2 pnykit esp pnykit kelamin..haiya takutnya.nauzubillah
mmg ramai org xsuka tndas tp yg bikin aku geram ni,semakin bnyak shopping cmplex @ hotel yg guna tndas jenis ni.pdhal dulu tndas cangkung pun..spy nmpak up2date lah tu kononnya..karang pelanggan x mau dtg br drg x tau.hahaha..

sbnarnya ramai org yg brfikiran mcm aku ni.antara korang yg baca en3 ni pun ada kan???? jgn pura2!!! heheh..besala bah tu.rmi org antarany my family n friends pun ada ckp benda yg sama.kdg2 smpai sanggup tahan kencing sbb x mau msk tndas ddk ni..ada pun yg masuk (sbb rela/biasa atau maybe "terpaksa"),akan buat mcm2 cara utk x kna kotoran.ada yg lapik bowl tu pki tisu..ada yg siram banyak2 dl bowl tu supaya bersih n paling bahaya panjat@ naik ats bowl..dia mencangkung ats bowl tu.slh guna pulak...tp jgn igt ini main2..sbnarnya cara ni bahaya n boleh mnyebabkn keadaan yg trjadi kat pmpuan yg aku kata d ats tadi. korang perasan x yg bowl tndas ddk ni dbuat dr apa??? klu x silap,seramik..alah..mcm pasu bunga tu.sll klu pasu seramik tu pecah n kena pd badan apa leh jadi?? leh luka kan??? ha camtu gak keadaan dia klu klu kt pnjat ats toilet bowl tu n pecah..tp lbh kuat ksn dia sbb kita ddk ats toilet bowl tu.klu pasu kta x ddk kan.maka luka pun kecik jak.hahaha..
   

benda ni mmg jarang pecah sbb dia tebal n ketbalan dia tu dcipta (entah anak siapala yg cipta benda alah ni) selayaknya utk menampung berat manusia utk ddk (dengan kaki cecah lantai) SAHAJA! so,klu kta pnjat n mencangkung ats tu,maka berat kta akn bertambah (dgn daya graviti).itu yg leh pecah.pastu bkn kta org 1st yg buat mcm tu pun.myb dah beratus..so,dia mungkin akn retak ckt demi sdkit.myb pmpuan yg aku crita (d ats) td org yg xbrapa brnasib baiklah..nauzubillah..janganlah jd dekat kita (n org trdekat kita)
hmm..sbnarnya ada pic yg aku dpt dr ntrnet sal benda ni.mau upload tp line slow.hujan dr petang smpai skang.nntlah klu ada rezeki,akn ku upload n tunjuk pd korang k.. peace!!!! (itupun klu pic tu x terlalu scary n sesuai utk tatapan umum)
wlupun crita jamban,tp  harap info ni berguna utk semua.hmm..inilah antara pic yg aku dpt..xberani upload byk..

  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Next Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...